onsdag 7 mars 2012

Så här ligger det till...

Hur var det nu?
Vad är det som har hänt?
Jo...
Jag har köpt mig ett par joggingskor.
Och vad är det då med det?
Undrar nog många...
Jo, jag är absolut ingen motionär och har aldrig varit det.
Men man är väl inte sämre än man ändra sig.
Och jag har alltid sagt att jag hatar att springa...
Men vet ni?
Jag har aldrig provat.
Så nu ni skall jag om 12 veckor orka
SPRINGA 5 KILOMETER.
Jag har ett program som jag strikt skall följa.
Klicka här!
Så får vi se om det omöjlig är möjligt.
Dessa inhandlades igår.
Och i dag var vi i väg på vårt första uppdrag.
Och ni som känner mig väl vet att detta är helt galet.
Ett riktigt tokspratt, vårfnatt eller kalla det vad ni vill.
Men nu ni...ingen återvändo.
Fortsättning följer / Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar